Hekiminiz Deyirki...


Gonderen:   S.S

Bezen hadiselere qiymet vermekde cetinlik cekirem.Belke de hadiselere nece baxacagimi bilmirem.Sizce, hadiselere baxisimiz nece olmalidir.

Eziz S.S!
Ister insanlara, isterse de hadiselere muxtelif prizmalardan baxmaq olar.Meselen:

1) “Men” gozu ile baxa bilersen.
Musbeti: Ozune inamin artar.
Menfisi: Eqoizm tehlukesi ile uz-uze qalarsan.

2) “Sen” gozu ile baxa bilersen.
Musbeti: Xeyirxah bir insane kimi taninarsan.Haminin sevgisini qazanarsan.
Menfisi: Hemise qarsi terefle hesablasma mecburiyyetinde qalarsan.

3)”Biz “ gozu ile baxa bilersen.
Musbeti: Fikir yurutmek,qiymet vermek imkanin artar.
Menfisi:Hemise damgali gezmek mecburiyyetinde qalarsan.Obyektivlikden uzaqlasarsan.

4)”  Onlar” gozu ile baxa bilersen.
Musbeti: Hadislere kenardan baxdigin ucun hemise edaletli qerarlar verersen.
Menfisi: Laqeydlik xesteliyine tutularsan.

Bir sozle Heyatin Menasi Sizin Ona Nece Baxmaginizdadir.
Indi soz sizindir…



Dersi Dersde Ogren(me)mek

-Merhaba!.Men sizin derginizi her ay Internet Adresinizden okuyorum. Derginizde yer alan konulari okumagi seviyorum.Derginiz cok hosuma gidiyor,arkadaslarima da Web Adresinizi verdim.Onlar da cok Sevdiler.
Benim aslinda dersimle ilgili bir sorum var. Men dersimi ogretmenim anlatanda o kadar da iyi anlamiyorum.Eve geliyorum ve evde kitabdan bird aha oxuyuram ve yene de mene qaranliq qalan bezi yerler olur.Derslerimi aksatmak ve sinif yoldaslarimdan geri qalmaq da istemirem.Sizce nee de bilerem.Nece edimki,dersimi dersde cox gozel basa dusum.Cavabinizi Gozleyeceyem.Tesekkur edirem.
Ramiz Abdulov
CEVABIMIZ:
Merhaba Arkadaslar
“BASARI” kelimesini bir zincir gibi dusunursek,bu zincir bir cok halkalardan olusmaktadir.Bu halkalardan biri de dersi dersde oyrenmektir.Ders anlatilirken dinlememe,farkli seylerle mesgiul olmak veya defter tutmamak,not almamak, konusmak basarisizliga sebeb olur.Dersde dinlemediyimiz konular sonradan bize anlatildiginda anlamama veya gec kavrama gibi sorunlarimiz yaranacaktir.Dersde harcadigimiz bos vakit ve guc ise sonradan bizde bas agrisina sebeb olur, anlama seviyyemiz duser ve moralimiz bozulur.Bu da basarimizin dusmesi demektir…
Sinifda dersi dinleyenle dinlemeyen ogrenci arasindaki fark coktur.Cok calismak yerine zamaninda calissaq daha guzel olur.Bu da bizim bos yere guc harcamagimizin karsini alir.

DERSIN IYI SEKILDE ANLASILMASI UCUN NE YAPMALIYIZ?
-Dersin iyi bir sekilde anlasilmasi icin,ogretmeni dikkatli bir sekilde dinlemek ve not almak onemlidir.Dersi dikkatli dinleyen ogrenci konularin PUF NOKTALIRI BILIR.
Derste dikkatin canli tutulmasin icin:-anlatilan konuyla ilgili not tutulmasi da onemlidir.Ogretmenin ozellile uzerinde durdugu konularda altindan cizili notmarda istifade etmeliyiz…
O gun derste anlatilacak konunu evde bir gun onceden okunmasida ogrencinin en iyi zaaflarindan biridir.Zaaf dediysek En iyi Taraf menasinda…Bir gun onceden derte anlatilacak konunun ogrenilmesi ogrencinin dersi daha iyi ogrenmesine sebeb olur.Anlasilmayan yerlerin gecistirilmemesi ve mutlaka ogretmene sorulmasi da onemlidir.Amacimiz her zaman dersi kaynagindan-ogretmenden ogrenmek olmalidir.
Basari zincirinin butun halkalarinin tam olmasini diliyor,bu konuda sizing de uzerinize duseni yapacaginiza inaniyorum.

AFERIN TAXTASI:

-Anlatilan dersi dikkatle dinleyen,
-Anlamadigi yerleri cesaretle muelliminden sorusan,
-Dersi dinlemeyen Sagirdleri Uyaran,
-Onemli Noktalarin altini cizen,  ---ARKADASLARIMIZI ALKISLIYORUZ


 
I.Z  ADLI ŞƏXSDƏN GƏLƏN MƏKTUB
Salam.Bu mektubu tekce oz adimdan yox, is yoldaslarimin da adindan yaziram…
Problemlerin, nece deyerler, heyatimiza hakim oldugu bir dovrde yasayiriq. Ancaq bezen problemler qarsisinda aciz de qaliriq.Problemler bizi sixisdirdiqca bu defe umidsizlikle uz-uze qaliriq.Sizce bele hallarda ne etmeliyik.Bu meseleye bir de sizing baxis acinizdan baxmagi isteyirik.Indiden tesekkurler.CAVABINIZI GOZLEYIREM…

Hormetli I.Z !
Yeqin siz de bilirsiniz ki,yaponlar teze baliq yemeyi cox sevirler.Ancaq yaponiya sahillerinde teze baliq tapmaq o qeder de asan is deyil.Odurki,baliqcilar boyuk qayiq duzeldib uzaq mesafelere yola dusmeye basladilar.Bu ise cox vaxt apardigi ucun tutulan baliqlar tez siradan cixirdilar.Bu problemi hell etmek ucun baliqcilar qayiqlarinda soyuducu yerlesdirdiler.Ancaq teze baligla, donmus baliq arasindaki lezzet eyni deyildi.Bundan sonra da baliqcilar dusundulerki,qayiga akvarium qurasdirsinlar.Bu akvariumda baliqlar tep-teze sahile catirdi.Ancaq onlar da baliqcilar ucun teze baligin yerini vermirdi.Yaponiyaya yeni baliq getirmek ucun yeniden bas sindirmaga basladilar.Ve nehayet axtardiqlarini tapdilar.
Nece? Cox sade? Baliqlari getirdikleri akvariumun icine qoydular.Ancaq bu defe akvariumun icine balaca bir kopekbaligi atdilar.Kopekbaligi baliqlarin bir hissesini yese de,qalanlari denizdeki kmi herektli ve teze qalirdilar…

Bu misaldan da gorunduyu kimi problemlerden qacmaqdansa, onlara  yaxinlasmaq lazimdir.Problemlerimiz cox ola biler.Ancaq umidsiz olmayin.Problemlerinizi tanimaga ve onlari ozunuze tabe etmeye calisin.Bir de qetiyyetli olun. Sozun esl menasinda problemlerinizle mubarize aparin. Bir sozle beyninize bir kopekbaligi atin. Onda neye qadir oldugunuzu goreceksiniz. Ugurlar…