Gonderen:
S.S
Bezen hadiselere qiymet vermekde cetinlik
cekirem.Belke de hadiselere nece baxacagimi bilmirem.Sizce, hadiselere
baxisimiz nece olmalidir.
Eziz S.S!
Ister insanlara, isterse de hadiselere muxtelif
prizmalardan baxmaq olar.Meselen:
1) “Men” gozu ile baxa bilersen.
Musbeti: Ozune inamin artar.
Menfisi: Eqoizm tehlukesi ile uz-uze qalarsan.
2) “Sen” gozu ile baxa bilersen.
Musbeti: Xeyirxah bir insane kimi taninarsan.Haminin
sevgisini qazanarsan.
Menfisi: Hemise qarsi terefle hesablasma mecburiyyetinde
qalarsan.
3)”Biz “ gozu ile baxa bilersen.
Musbeti: Fikir yurutmek,qiymet vermek imkanin artar.
Menfisi:Hemise damgali gezmek mecburiyyetinde
qalarsan.Obyektivlikden uzaqlasarsan.
4)” Onlar” gozu
ile baxa bilersen.
Musbeti: Hadislere kenardan baxdigin ucun hemise
edaletli qerarlar verersen.
Menfisi: Laqeydlik xesteliyine tutularsan.
Bir sozle Heyatin Menasi Sizin Ona Nece
Baxmaginizdadir.
Indi soz sizindir…
Dersi Dersde Ogren(me)mek
-Merhaba!.Men sizin derginizi her ay
Internet Adresinizden okuyorum. Derginizde yer alan konulari okumagi
seviyorum.Derginiz cok hosuma gidiyor,arkadaslarima da Web Adresinizi
verdim.Onlar da cok Sevdiler.
Benim aslinda dersimle ilgili bir sorum
var. Men dersimi ogretmenim anlatanda o kadar da iyi anlamiyorum.Eve geliyorum
ve evde kitabdan bird aha oxuyuram ve yene de mene qaranliq qalan bezi yerler
olur.Derslerimi aksatmak ve sinif yoldaslarimdan geri qalmaq da istemirem.Sizce
nee de bilerem.Nece edimki,dersimi dersde cox gozel basa dusum.Cavabinizi
Gozleyeceyem.Tesekkur edirem.
Ramiz Abdulov
CEVABIMIZ:
Merhaba Arkadaslar
“BASARI” kelimesini bir zincir gibi
dusunursek,bu zincir bir cok halkalardan olusmaktadir.Bu halkalardan biri de
dersi dersde oyrenmektir.Ders anlatilirken dinlememe,farkli seylerle mesgiul
olmak veya defter tutmamak,not almamak, konusmak basarisizliga sebeb
olur.Dersde dinlemediyimiz konular sonradan bize anlatildiginda anlamama veya
gec kavrama gibi sorunlarimiz yaranacaktir.Dersde harcadigimiz bos vakit ve guc
ise sonradan bizde bas agrisina sebeb olur, anlama seviyyemiz duser ve
moralimiz bozulur.Bu da basarimizin dusmesi demektir…
Sinifda dersi dinleyenle dinlemeyen ogrenci
arasindaki fark coktur.Cok calismak yerine zamaninda calissaq daha guzel
olur.Bu da bizim bos yere guc harcamagimizin karsini alir.
DERSIN IYI SEKILDE ANLASILMASI UCUN NE
YAPMALIYIZ?
-Dersin iyi bir sekilde anlasilmasi
icin,ogretmeni dikkatli bir sekilde dinlemek ve not almak onemlidir.Dersi
dikkatli dinleyen ogrenci konularin PUF NOKTALIRI BILIR.
Derste dikkatin canli tutulmasin
icin:-anlatilan konuyla ilgili not tutulmasi da onemlidir.Ogretmenin ozellile
uzerinde durdugu konularda altindan cizili notmarda istifade etmeliyiz…
O gun derste anlatilacak konunu evde bir gun
onceden okunmasida ogrencinin en iyi zaaflarindan biridir.Zaaf dediysek En iyi
Taraf menasinda…Bir gun onceden derte anlatilacak konunun ogrenilmesi
ogrencinin dersi daha iyi ogrenmesine sebeb olur.Anlasilmayan yerlerin gecistirilmemesi
ve mutlaka ogretmene sorulmasi da onemlidir.Amacimiz her zaman dersi
kaynagindan-ogretmenden ogrenmek olmalidir.
Basari zincirinin butun halkalarinin tam
olmasini diliyor,bu konuda sizing de uzerinize duseni yapacaginiza inaniyorum.
AFERIN TAXTASI:
-Anlatilan dersi dikkatle dinleyen,
-Anlamadigi yerleri cesaretle muelliminden
sorusan,
-Dersi dinlemeyen Sagirdleri Uyaran,
-Onemli Noktalarin altini cizen, ---ARKADASLARIMIZI
ALKISLIYORUZ
I.Z ADLI ŞƏXSDƏN GƏLƏN MƏKTUB
Salam.Bu mektubu tekce oz adimdan yox, is
yoldaslarimin da adindan yaziram…
Problemlerin, nece deyerler, heyatimiza
hakim oldugu bir dovrde yasayiriq. Ancaq bezen problemler qarsisinda aciz de
qaliriq.Problemler bizi sixisdirdiqca bu defe umidsizlikle uz-uze qaliriq.Sizce
bele hallarda ne etmeliyik.Bu meseleye bir de sizing baxis acinizdan baxmagi
isteyirik.Indiden tesekkurler.CAVABINIZI GOZLEYIREM…
Hormetli I.Z !
Yeqin siz de bilirsiniz ki,yaponlar teze baliq yemeyi cox sevirler.Ancaq
yaponiya sahillerinde teze baliq tapmaq o qeder de asan is
deyil.Odurki,baliqcilar boyuk qayiq duzeldib uzaq mesafelere yola dusmeye
basladilar.Bu ise cox vaxt apardigi ucun tutulan baliqlar tez siradan
cixirdilar.Bu problemi hell etmek ucun baliqcilar qayiqlarinda soyuducu
yerlesdirdiler.Ancaq teze baligla, donmus baliq arasindaki lezzet eyni
deyildi.Bundan sonra da baliqcilar dusundulerki,qayiga akvarium
qurasdirsinlar.Bu akvariumda baliqlar tep-teze sahile catirdi.Ancaq onlar da
baliqcilar ucun teze baligin yerini vermirdi.Yaponiyaya yeni baliq getirmek
ucun yeniden bas sindirmaga basladilar.Ve nehayet axtardiqlarini tapdilar.
Nece? Cox
sade? Baliqlari getirdikleri akvariumun icine qoydular.Ancaq bu defe akvariumun
icine balaca bir kopekbaligi atdilar.Kopekbaligi baliqlarin bir hissesini yese
de,qalanlari denizdeki kmi herektli ve teze qalirdilar…